sobota, 4 lutego 2017

Dziś co nieco o mnie


Mam na imię Katarzyna. Choruję na Dziecięce Porażenie Mózgowe.

Jest to choroba neurologiczna z którą borykam się od urodzenia. Nie chodzę samodzielnie,  potrzebuje pomocy innych osób w codziennych czynnościach. Mimo choroby skończyłam studia prawnicze, potem podyplomowe. Lubię podróżować i poznawać nowych ludzi. Nie rezygnuję z marzeń. Polubiłam też blogowanie.

Jest to schorzenie nieuleczalne, .natomiast niezależnie od stopnia zaawansowania choroby, konieczna jest rehabilitacja. Ma ona na celu, zapobieganie przykurczom  mięśni, oraz, zachowanie ogólnej sprawności fizycznej.  NFZ nie refunduje rehabilitacji domowej dla osób z moją chorobą.  Można mi pomóc w pokryciu kosztów leczenia i rehabilitacji przekazując 1% podatku lub darowiznę na moją rzecz

Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym Słoneczko

KRS 0000186434

Cel szczegółowy 437/G   Katarzyna Grzęda 1%

Bądź też wpłaty na konto

77-400 Złotów Stawnica 33A

SBL Zakrzewo odział Złotów

Nr konta 89-8944-0003-0000-2088-2000-0010

Tytuł wpłaty 437/G Katarzyna Grzęda darowizna

Podziel się tym co oddajesz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz